Profil Rejser

Brandløft mod nye destinationer – og en tur i biografen

Udgangspunktet

Profil Rejser kontaktede os, da deres essens var løbet fra deres gamle identitet. Kvaliteten på rejserne hos Profil Rejser var blevet løftet, og luksusrejserne hos datterselskabet Bella Vista røg over disken. Vi tog sammen med Profil et grundigt kig på danskernes rejsemønstre, og kunne hurtigt fastlå, at der er en stadig bevægelse væk fra discountrejserne og mod rejser, der tilbyder en større oplevelse, end blot et charterfly og en hurtig solskoldning.

 

Løsningen

Det var derfor kun naturligt at Profil Rejser fik en mere eksklusiv identitet. Og ved at udvikle en visuel identitet til Profil Rejser, der faktisk matchede deres udbud, gav det mulighed for at lægge luksusrejserne hos Bella Vista ind under Profil. Brandsammenlægning blev illustreret via nyt logo og ny visuel identitet, hvor Profil Rejser er hovedafsender med plads til subbrands som eksempelvis Bella Vista.

Vi skabte en brandfilm, som præmierede i udvalgte biografer, da rejselysten ovenpå Corona var på sit højeste og arbejdet affødte også en SoMe-strategi, generel strategisk sparring og kampagneudvikling, som du kan læse mere om her 

 

Flere cases

Skipper's Pipes