
Projektet
Skipper’s Pipes
Vi elsker lakridspiben – og var aldeles forfærdede, da det i en kort overgang så ud til, at den kære pibe var ved at blive stoppet af et EU-forbud. Det var tydeligt, at vi ikke var de eneste, der havde en kritisk holdning til et potentielt forbud. Derfor har det været med stor respekt og kærlighed, at vi har lavet kampagner for Lakridspiben, hvor vores vigtigste opgave har været at lade lakridspiben stå for noget, og på denne måde understøtte og udvide et ellers solidt brand. Under kampagneoverskriften ’Stik piben ind og lyt’ hackede vi folketingsvalget i 2019, og mindede politikerne om fordelen ved at tage en pause fra argumentationspapirerne, stikke piben ind og faktisk lytte til befolkningen. Vi har siden lavet endnu en kampagne med samme budskab, fejret pibens 100-årsjubilæum og sat en streg under, at Skipper’s Pipes ’Ikke er en nyhed’, og at man i samme omgang ’Ikke f#cker med en klassiker’.
Vi varetog: Kampagneudvikling, strategi og eksekvering + SoMe og krisehåndtering.
Outdoor
Annoncer

Film
Social

