Netop derfor er kunsten at skrive om mad helt essentiel for dig, der arbejder med fødevarer enten som kok, opskriftsskribent, diætist, journalist, kommunikationsansvarlig, produktudvikler, brand manager eller noget helt 7. For uanset hvilken del af branchen du bevæger dig i, er ordene, vi bruger, definerende for smagsløgene og for den oplevede forståelse af måltidet.
Derfor har vi sammensat en intensiv miniworkshop, der på 2,5 timer giver dig perspektiv, genveje og konkrete redskaber til at kommunikere fødevarer til lige præcis den målgruppe, du gerne vil have fat på.
Inden din deltagelse får du tilsendt et kort spørgeskema, så vi, allerede inden du ankommer, har taget stilling til de ting, du gerne vil have ud af workshoppen, og så vi kender dine overvejelser.
Vi anbefaler også, at du læser vores TrendRapport, som du kan finde her.
Anne-Sophie Lahme, kontaktchef i Lahme Kommunikation, der til dagligt arbejder med kommunikation, branding og udviklingsstrategier for nogle af Danmarks største og mindste fødevarevirksomheder. Anne-Sophie har arbejdet med fødevarekommunikation i 10 år og er forfatter til 3 kogebøger og til hundredevis af artikler, opskrifter, tekster, annoncer og meget mere om fødevarer.
NB: Der er tale om et lille eksklusivt arrangement, hvor vi giver plads til deltagernes udfordringer og spørgsmål.
Workshoppen finder sted d. 11. juni. Vi åbner dørene klokken 14.45, og vi begynder klokken 15.00 og slutter senest klokken 17.30.
Der er snacks og kaffe undervejs.
Lahme Kommunikation
Jens Kofods Gade 1, st. tv.
1268 København K
799 kr. inkl. moms per person + gebyr.
Er I 2 eller flere fra samme virksomhed, giver vi 25 % rabat på plads nummer to. Kontakt info@lahme.dk for at aftale nærmere.