Thise Mejeri

Projektet: Thise Mejeri overgiver sig aldrig. Og det er vi mange, der er glade for. For uden deres kamp for økologisk mejeriproduktion havde køleskabene i de danske supermarkeder med garanti set meget anderledes ud i dag. Thise er i vores optik indbegrebet af en fandenivoldsk pionerånd, og det var således med stor respekt og glæde, [...]

ETU

Projektet: Det kræver en familie at forsikre en familie! Dette statement og kommunikative udgangspunkt er ét blandt mange, der tilsammen er resultatet af den brandingproces, vi har været igennem med ETU Forsikring. ETU Forsikring har gennem de seneste 15 år haft travlt med at gøre det, de gør bedst – nemlig at forsikre det, der [...]

Bagelstein

Projektet: Lyder en fransk bagel lige så godt på dansk? Bagelstein er en kæmpe succes i Frankrig. Med deres fremragende bagels og kantede kommunikation og kampagner, er kæden buldret gennem Frankrig med stor succes. Vi blev kontaktet af den danske franchisetager, og opgaven bestod i at ’oversætte’ brandet til den danske forbruger. Vi lod os [...]

Maldon

Projektet: Hvilket salt vælger du til dit æg? Maldon, selvfølgelig! At markedsføre en premium ingrediens med lige dele respekt for et stærkt globalt brand og samtidig sikre lokal implementering kræver, ja, fingerspidsfornemmelse. Samtidig var opgaven at sikre, at produktets USP’er blev imødekommet med fokus på anvendelse, smag (for salt er ikke bare salt) og foodie-feeling. [...]

Værdier

Værdier Vi vil ikke være dygtige, vi vil være de bedste Derfor arbejder vi hverken med eller for hvem som helst. Vi dyrker det gode, solide partnerskab med vores kunder, og vi sætter en ære i, at det føles som at have fået flere kollegaer, der gør hverdagen lettere, når man er kunde hos os. [...]

Ydelser

Kommunikation Kommunikation skaber relationer. Det er derfor, vi elsker det. Vi har absolut respekt for gode, sunde og ligeværdige relationer. Mellem os og vores kunder, og mellem vores kunder og deres forbrugere. Vi taler aldrig ned – vi taler med – for kommunikation handler i lige så høj grad om at lytte. Det er sådan, [...]

Danpo

Projektet: Hvordan skaber man en samlet fortælling, der kan bruges internt på tværs af faggrupper, til rekruttering af nye medarbejdere, til B2B-salg – også på eksportmarkeder og ikke mindst til forbrugere samtidigt? Der var meget at tage hensyn til, og det krævede da også kreative armbøjninger at sikre, at fortællingen kom i hus med den [...]

Many a moon

Projektet: Many a Moon Et ægtepar ringede på vores dør med en drøm. De ville starte en café på indre Østerbro. De havde placeringen og ambitionerne – indholdet, menuen, navnet, kommunikationen og designet hjalp vi med at udvikle og eksekvere, og et år senere var caféen Many a Moon en realitet. Vi leverede: Navn, logo, [...]

SKT. PETRI

Projektet: Det klassiske københavnske hotel blev købt af den norske milliardær Petter Stordalen med en plan om at føre det tilbage til tidligere tiders storhedstid. Vi designede først et nyt logo, og med logoet fulgte en decideret re-branding med ny brandtekst, nyt payoff, tone of voice, website og ny identitet til hotellet, som senere dannede [...]

Åben Festival

Projektet: Østerbro er heldigvis andet og mere end damer med lilla hår og barnevogne. Ja, faktisk flyder Østerbro over af al slags kultur, og derfor var vi lykkelige, da vi blev kontaktet af initiativtageren til Østerbros nye kulturfestival. Festivalen har til formål at understøtte og give en platform til kulturen på Øbro og samtidig åbne [...]